Děkujeme za registraci Vašeho Luvele spotřebiče.
~
Chceme, aby žádost o reklamaci byla co nejprostší co to jen jde. Stačí nám napsat na adresu support@luvele.cz a popsat jaký máte problém s naším produktem.
~
Nejdříve Vám zkusíme poradit a zjistit, jestli je možné problém vyřešit bez reklamace. Je možné, že Vás požádáme o fotky v některých případech v rámci urychlení řešení.
~
Obecně jakýkoli problém bude zvažován pro opravu nebo výměnu. Ceníme si Vaší trpělivosti při procesu komunikace, hledáme pro Vás vždy to nejlepší řešení.
~
Pokud jsi koupíte produkt Luvele a pak si to rozmyslíte, ať už z jakéhokoli důvodu, máte nárok produkt vrátit na vlastní náklady do 10 dnů od nákupu pro plné navrácení peněz. Dbejte ale na to, že produkt musí být neotevřen, nijak použit nebo poškozen, jinak vrácení peněz nebude uznáno.
~